WRC 9 FIA Rally Star
Start your driving career and become part of the World Rally Championship thanks to WRC 9! FIA, WRC Promoter and Nacon are teaming up to organise FIA Rally Star, the first worldwide programme to select future rookie drivers through the official WRC video game.
12 online challenges from February to August 2021: at the end of these challenges, which will exclusively use the new M-Sport Fiesta Rally3, the 12 winners will qualify for one of the six continental finals.
At the conclusion of these finals, the 7 best drivers, including at least one woman, will be enrolled in an exclusive training and competitive practice programme. For the best, the adventure will continue with 2 seasons in the FIA Junior WRC championship!
It's an incredible opportunity to make a dream come true for rally fans from 17 to 26 years of age!