WRC 9 FIA World Rally Championship
En iyi sürücülerin övgüyle söz ettiği gerçekçi fizik unsurlarına sahip olan ve Off-Road simülasyonu standartlarını belirleyen WRC 9 artık daha fazla içerik sunuyor.
3 kategorideki (WRC, WRC 2, WRC J) tüm sürücülerin ve resmî arabaların yanı sıra Calendar'daki tüm rallileri ve 3 yeni ralliyi elde et: Kenya, Japonya ve Yeni Zelanda.