Wreckfest - Season Pass 2
Wreckfest'in 2. Sezonunda uygun fiyatlı tek bir paketle elde edeceğin yeni eşsiz araçlarla garajın büyüyecek!
Season Pass 2, yayınlanan 4 adet Car Pack DLC'nin sunduğu 12 ilave arabaya erişmeni sağlar.