WUCHANG: Fallen Feathers Deluxe Edition
WUCHANG: Fallen Feathers to gra RPG akcji w stylu soulslike, rozgrywająca się w krainie Shu podczas burzliwych rządów późnej dynastii Ming, nękanych walczącymi frakcjami i tajemniczą chorobą rodzącą potworne stworzenia.
Wciel się w Wuchang, piracką wojowniczkę dotkniętą amnezją, która musi zmierzyć się z własną tajemniczą przeszłością i przerażającą chorobą, pierzeniem. Eksploruj głębiny Shu, ulepszając swój arsenał i opanowując umiejętności zebrane od poległych wrogów. Rozwijaj swój styl walki, poświęcając nieuchwytną czerwoną rtęć, i udoskonalaj techniki zdobyte podczas podróży.
Walcz z groteskowymi obrzydlistwami, czerpiąc ze starożytnej wiedzy, aby rzucić wyzwanie pełzającej ciemności. Poszukiwania prawdy poprowadzą cię przez zapomniane świątynie, zarośnięte ruiny i groźne zacienione ścieżki. Gdy będziesz składać w całość wspomnienia Wuchang, twoje wybory doprowadzą cię do jednego z kilku zakończeń – każde z nich zależy od dokonanych decyzji, odkrytych tajemnic i sojuszników.
Zanurz się w bogatej fabule, dynamicznym systemie walki i zapierającej dech w piersiach oprawie wizualnej, które oferują niezapomnianą przygodę w krainie spowitej chaosem i śmiercią. Czy odkryjesz prawdę o klątwie Wuchang i zaprowadzisz pokój w Shu, czy też poddasz się nadciągającym okropieństwom? Los krainy spoczywa w twoich rękach.