WUCHANG: Fallen Feathers Deluxe Edition
WUCHANG: Fallen Feathers, savaşçı bölüklerle ve canavar yaratıklar çıkaran gizemli bir hastalıkla boğuşan karanlık Ming Hanedanı'nın son dönemindeki Shu diyarında geçen bir soulslike, aksiyon rol yapma oyunudur.
Korkunç Tüylenme hastalığından muzdarip, geçmişinin belirsizliklerinde yolunu arayan, hafızasını kaybetmiş becerikli korsan savaşçı Wuchang olun. Shu'nun derinliklerini keşfedip cephaneliğinizi geliştirin ve ölen düşmanlardan gelen yeni becerilerde ustalaşın. Kırmızı Cıva'yı feda ederek dövüş stilinizi evrimleştirin ve maceralarınız boyunca edineceğiniz yeni teknikleri daha da geliştirin.
Geriye kalan insanları tehdit eden karanlığa meydan okumak için kadim bilgilerden yararlanıp çirkin yaratıklara karşı savaşın. Gerçeği arayışınız sizi unutulmuş tapınaklara, yeşillenmiş harabelere ve tehlikeyle dolu gölgeli yollara götürecek. Wuchang'in kayıp anılarını bir araya getirirken seçimleriniz sizi birkaç sondan birine götürecek. Bunların her biri yapılan seçimlerle, ortaya çıkarılan sırlarla ve güvenmeyi seçtiğiniz müttefiklerle belirlenir.
Kendinizi zengin bir hikâye örgüsüne, dinamik çatışma sistemine ve kaos ve ölümle örtülü topraklarda unutulmaz bir macera sunan nefes kesici görsellere kaptırın. Wuchang'in lanetinin gerçeklerini ortaya çıkarıp Shu'ya barış mı getireceksiniz, yoksa sinsice yaklaşan dehşetlere yenik mi düşeceksiniz? Diyarın kaderi sizin ellerinizde.