WUCHANG: Fallen Feathers Oyun Müzikleri
WUCHANG: Fallen Feathers'ın gizemini ve gerilimini yansıtan 45 orijinal besteden oluşan sürükleyici oyun müzikleriyle bu oyunun özünü tecrübe edin.