Wunderling DX
Carrot Man to uwielbiany bohater królestwa Vegetable Kingdom, dlatego trzeba go zniszczyć. To może być jednak kłopotliwe, bo jesteś najsłabszym wrogiem w grze! Musisz pokonać ograniczenia swej cherlawej aparycji i powstrzymać Carrot Mana przed ocaleniem uprowadzonej księżniczki Princess Pea. Udowodnij złemu szefowi – no i sobie – że nawet mała płotka może sporo zmienić.
Fabuła Wunderling DX to wzruszająca opowieść o wyzwoleniu się z ograniczeń i pragnienia zmiany świata, nawet w obliczu trudności. Ta oda do gier retro szybko zmienia się w emocjonalną kolejkę górską pełną pętli, ostrych zakrętów i alternatywnych zakończeń. Całość łączy humorystyczny scenariusz zrodzony z szalonego umysłu Alexa Faciane'a, któremu towarzyszy ponadczasowa ścieżka dźwiękowa autorstwa Ratvadera.