Wytchwood
Wytchwood, gotik fabl ve masallarla dolu olan dışa vurumcu bir diyarda geçen, zanaatkârlık temelli macera oyunudur. Ormanın gizemli yaşlı cadısı olarak garip bir kırsal bölgeyi keşfedecek, büyülü malzemeleri toplayacak, sihirli içerikler üretecek, kaprisli karakterler ve yaratıklardan oluşan bir grup hakkında farklı yargılara varacaksın.