Udfordrende kampe
Aliens rule Earth, promising a brilliant future for mankind while secretly hiding a sinister agenda. As the leader of a guerrilla force facing impossible odds, you must ignite a global resistance to eliminate the alien threat and save the human race from extinction.
The XCOM 2: War of the Chosen expansion adds extensive new content in the fight against ADVENT when additional resistance factions form in order to eliminate the alien threat on Earth. In response, a new enemy, known as the “Chosen,” emerges with one goal: recapture the Commander. The expansion includes new Hero classes to counter the “Chosen”, new enemies, missions, environments and increased depth in strategic gameplay.