Altın 2. Sezon Paketi - XDefiant
Altın 2. Sezon Paketi ile XDefiant'ın en yeni fraksiyonları Haydutlar, GS-Kommando ve DedSec'in yanı sıra üst düzey özel kozmetikleri anında açın; ayrıca kademe atlamalarının yer aldığı 2. Sezon Ayrıcalıklı Battle Pass, 2.100 XPara ve çok daha fazlasını elde edin!