XDefiant
Światy stworzone przez Ubisoft zderzają się w bezpłatnej strzelance arenowej z perspektywą pierwszoosobową. Walcz o zwycięstwo w szybkich meczach sieciowych. W Sezonie 2 na arenę wdzierają się Bandyci, dzierżąc cały arsenał bezlitosnej, prowizorycznej broni. Nie zdziw się, gdy wpadną w szał. Oprócz tej zupełnie nowej frakcji, Sezon 2 wprowadza nowe kultowe mapy, bronie, wyzwania i wiele więcej!
XDefiant to bezpłatna, sieciowa strzelanka arenowa, w której bierzesz udział w dynamicznych starciach. Dostępna od chwili premiery rozgrywka międzyplatformowa pozwoli grać wspólnie osobom korzystającym z różnych platform.
Frakcje pochodzą ze słynnych światów Ubisoft i reprezentują różne klasy, z których każda posiada własne zdolności oraz ulty. Wybierz postać z dowolnej frakcji, by stworzyć drużynę. W każdej chwili możesz zmienić frakcję, by dostosować swoją strategię.