XDefiant
Hızlı tempolu çevrim içi karşılaşmalarda en iyi olmak için yarıştığınız, oynaması ücretsiz bu birinci şahıs arena nişancısında Ubisoft evrenleri birbirleriyle çarpışıyor. Haydutlar, el yapımı silahlardan oluşan acımaz cephaneleriyle 2. Sezon'da arenaya bomba gibi bir giriş yapacak. Yalnız kayışı koparırlarsa sakın şaşırmayın. Bu yepyeni fraksiyona ek olarak yeni simgeleşmiş haritalar, silahlar, mücadeleler ve çok daha fazlası da 2. Sezon'da XDefiant'a geliyor!
XDefiant, hızlı tempolu çatışmalarda yarıştığınız, oynaması ücretsiz bir birinci şahıs çevrim içi arena nişancısıdır. Oyun çıktığında kullanıma sunulacak çapraz oyun ile çeşitli platformlardaki arkadaşlarınızla da oynayabileceksiniz.
Fraksiyonlar, simgesel Ubisoft evrenlerinden esinlenilmiştir ve her biri eşsiz kabiliyetler ile ultralara sahip farklı sınıfları temsil eder. Takımınızı toplamak için herhangi bir fraksiyondan istediğiniz karakteri seçin. Stratejinizi adapte etmek için oyun esnasında istediğiniz zaman fraksiyonunuzu değiştirebilirsiniz.