XIII
İlk olarak 2003 yılında PC, PlayStation 2, Xbox ve Nintendo Gamecube için piyasaya sürülen kült FPS'nin remake'i.
Orijinal esere ve ikonik hücre gölgelendirme tasarımına sadık kalan, yeni bir sanatsal yorum.