Xijiang Tersanesi
"Xijiang Tersanesi", özgür yaratıma odaklanan gerçekçi stile sahip bir inşaat oyunudur.
Yaratılışa hizmet edecek birçok özelliğe sahiptir: çeşitli geometri şekilleri, zengin gerçekçi malzemeler, gerçekçi bitkiler, inşaatı hızlandırmak için çeşitli beceriler, bağımsız editör, ayrıntıları oyma, 3D baskı arayüzü, sanallığı gerçekliğe getirme, model arayüzü ve dünyayı diğer sanal dünyalara getirme .