XOCIETY Playtest
XOCIETY aims to redefine gaming experiences with a strong emphasis on player engagement. It gives TPS players economic control, allowing them to take on the role of key economic agents within XOCIETY. In traditional TPS games, players' actions have little impact on the environment and market economy.