Armful Edition
Her oynayışında değişen bu karanlık mizahlı aksiyon rol yapma oyununda Slav mitolojisinin kanlı efsanelerini darmadağın et. Çar tarafından verilen imkânsız görevleri üstlenmesi gereken inanılmaz derecede bahtsız bir tek elli demirci olan Ivan olarak oyna. Bu sırada gizemli cadı Baba Yaga, Ivan'ın kaderini izliyor.