Yaga - Roots of Evil
Find out if Ivan's strong enough to defeat the festering corruption in Oakvale, while also crossing paths with vibrant characters such as the fabled Kuma Lisa, the Trinket Kid and Gigi the Loan Shark inside sidequests of their own.
Oakvale - a village under siege by corrupted beasts. The fleeing refugees suspect Leshy, the forest spirit, and wish to have him destroyed. The Woodsman thinks otherwise and comes to our hero, pleading for a more peaceful way.
Will Ivan bow to the anger of the people, listen to the Woodsman's plea or decide Leshy's fate all on his own?