Yaga - Kötülüğün Kökleri
Oakvale - yozlaşmış canavarlar tarafından kuşatılmış bir köy. Kaçış hâlindeki mülteciler, orman ruhu olan Leshy'den şüpheleniyor ve onun yok edilmesini istiyor. Ormancı farklı düşünüyor ve kahramanımıza daha barışçıl bir yol bulması için yalvarıyor.
Ivan, insanların öfkesine mi boyun eğecek, Ormancı'nın yalvarışına mı kulak verecek yoksa Leshy'nin kaderine tek başına mı karar verecek?