Yaga Soundtrack
This unique soundtrack features a head-bobbing mix of hip-hop beats and Romanian folk music from the bands Subcarpați and Argatu’ and includes all 28 music tracks from the game, plus their original album versions, for a total playtime of 3 hours, 20 minutes and 53 seconds.