Yaga Soundtrack
Eşsiz müzik, Subcarpati ve Argatu' gruplarının baş sallatan hip-hop ritmleri ve Romen halk müziği karışımını içeriyor, toplam 3 saat 20 dakika 53 saniyelik oynatma süresiyle oyundaki 28 parçanın tümünü ve orijinal albüm versiyonlarını bulunduruyor.