Yaga
Wal, tłucz i niszcz mordercze legendy słowiańskiej mitologii w tej mrocznie zabawnej fabularnej grze akcji, która zmienia się za każdym razem, gdy w nią grasz. Zagraj jako Ivan, jednoręki kowal o niesamowitym pechu, zmuszony podjąć się niewykonalnych zadań powierzonych mu przez cara. Przez cały czas nad losem Ivana czuwać będzie tajemnicza czarownica – Baba Yaga.
● Spuść łomot pradawnym stworom rodem ze słowiańskich legend za pomocą całego arsenału młotów i narzędzi wykutych własnoręcznie przez Ivana.
● Twoje działania będą wpływać na historię Ivana, jego reputację i dostępne dla niego ulepszenia.
● Odkryj możliwości łączenia talizmanów, magicznych przedmiotów, błogosławieństw, dodatków i klątw, które całkowicie zmienią sposób gry Ivana.