Yaga
Her oynayışında değişen bu karanlık mizahlı aksiyon rol yapma oyununda Slav mitolojisinin kanlı efsanelerini darmadağın et. Çar tarafından verilen imkânsız görevleri üstlenmesi gereken inanılmaz derecede bahtsız bir tek elli demirci olan Ivan olarak oyna. Bu sırada gizemli cadı Baba Yaga, Ivan'ın kaderini izliyor.
● Ivan'ın kendi elleriyle dövülmüş çok sayıda çekiç ve aletten yararlanarak Slav folkloruna ait antik canavarlarını ez.
● Eylemlerin Ivan'ın hikâyesini, şanını ve seçebileceği güçlendirmeleri değiştirir.
● Ivan'ın oynama şeklini kökten değiştirmek için farklı tılsım, sihirli eşya, kutsama, özellik ve lanet kombinasyonlarını keşfet.
● Birden fazla son, karşılaşmaları çözmenin birden fazla yolu, yöntemsel harita, karşılaşılabilecek birçok karakter ve saklı gizemler Yaga'nın defalarca oynanması gerektiği anlamına geliyor.