Yes, Your Grace
Pomóż członkom swojej rodziny rozwiązać ich osobiste problemy i zdecyduj o ich losie.
Yes, Your Grace opowiada historię Davern, średniowiecznego królestwa pod panowaniem króla Eryka. Gra osadzona jest w fikcyjnym świecie, w którym codziennością są potwory i tajemna magia, zainspirowane słowiańskim folklorem. Wieśniacy będą Cię prosić o rozwiązanie ich przeróżnych problemów, od ataków potworów na wioskę po brak miejsca na relaks i wypoczynek dla jej mieszkańców. Niektórzy sprawią, że w sali tronowej będzie zabawnie, a inni pozostawią Cię z trudną decyzją. Twoja rodzina jest równie ważna i przez cały okres panowania będziesz wspierać ją w jej zmaganiach.
Spotkasz się z władcami o przeróżnych charakterach. Będzie Ci potrzebne ich wsparcie, żeby wygrać nadchodzącą bitwę, ale niektórzy z nich mogą zażądać od Ciebie niecnych uczynków, które scementują sojusz. Jedno jest jasne: nie będzie łatwo zadowolić wszystkich...