Yes, Your Grace
Yes, Your Grace, Kral Eryk tarafından yönetilen bir ortaçağ krallığı olan Davern'in hikâyesini anlatıyor. Oyun, Slav folklorundan esinlenen canavarların ve esrarengiz uygulamaların gündem olduğu kurgusal bir dünyada geçiyor. Köylüler, köye saldıran canavarlardan rahatlayıp eğlenebilecekleri yerlerin olmamasına kadar çeşitli sorunlarda yardımını isteyecek. Bazıları taht odana neşe getirirken bazıları seni zor seçimler yapmak durumunda bırakacak. Ailen de önemli olduğundan, Kral olarak geçirdiğin süre boyunca onları zor zamanlarında desteklemelisin.
Çeşitli kişiliklere sahip lordlarla karşılaşacaksın; yaklaşmakta olan bir savaşı kazanmak için onların desteğine ihtiyacın olacak ancak bazıları ittifakı güçlendirmek için senden karanlık işler yapmanı isteyebilir. Kesin olan bir şey var ki; herkesi mutlu etmek kolay olmayacak...