Yoku's Island Express
Yoku's Island Express'in ana kahramanı olan ufak tefek postacı Yoku ile tanış! Pinball mekanikleri, platform ögeleri ve açık dünya keşfinin benzersiz birleşimini kullanarak Mokumana Adası'nın sırlarını açığa çıkar.
Yoku, Mokumana'ya ulaştı ve güneşin tadını çıkardığı tropikal bir cennette postaları yerine ulaştırmaya ve rahat bir hayata hazır!
Ancak antik bir Ada tanrısı huzursuz bir uykuda sıkışmış durumda. İhtiyacı olanlara yardımcı olacağı muhteşem bir macerada pinball mekaniklerinin, platform ögelerinin ve açık dünya keşfinin benzersiz bir şekilde birleştiği bir yolculuğa çıkarak adada yolculuğa çıkmak Yoku'nun görevi!
AÇIK DÜNYA PINBALL MACERASI: Benzersiz pinball platform oynanış tarzı ile Yoku's Island Express, çeşitli görev serileri arasında kendi yolunu seçme özgürlüğü veren, doğrusal olmayan bir oynanış sunuyor.
MUHTEŞEM YENİ YETENEKLERİ AÇ: Arkadaş canlısı yerlilere yardım et ve birtakım fantastik güçlendirmeler kazan! Patlayıcı sülükleri çek ve Noisemaker ile uykucu köylüleri uyandır!
BÜYÜLEYİCİ HİKÂYE: Adanın en derin sırlarını açığa çıkarırken farklı hikâye akışlarında unutulmaz karakterlerle tanış. Ve belki bu sırada postane merkezini de kurarsın!
DESTANSI BÖLÜM SONU CANAVARI SAVAŞLARI: "Adrese teslim" son vuruş için Yoku'nun güvenilir topunu kullanarak dev bölüm sonu canavarlarını alt etmeye hazır ol.