Yooka-Laylee and the Kracklestone - Graphic Novel
An officially-licenced 117-page graphic novel based on the characters and world of Yooka-Laylee. This all-new story sees our buddy duo plunged into a brand new secret tome world in a race against the evil Capital B to reach the legendary "Kracklestone".
This all-new story sees our buddy duo plunged into a brand new secret tome world in a race against the evil Capital B to reach the legendary "Kracklestone," an ancient artifact fabled to grant its holder invincibility. To reach the treasure, they’ll run, swim, trip, tumble, and fly through nine distinct, character-filled landscapes. They will encounter friends, foes, and some in-between... including plenty of fan favorites from the game.