Yooka-Laylee and the Impossible Lair - OST
Treat your ears to all 56 tracks from Yooka-Laylee and the Impossible Lair. Featuring music from video game soundtrack royalty, Grant Kirkhope and David Wise, there’s a tune for every occasion, be that swimming through a factory or hopping through treetops.