Yooka-Laylee and the Impossible Lair — Oryginalna ścieżka dźwiękowa
Wsłuchaj się we wszystkie 56 utworów z gry Yooka-Laylee and the Impossible Lair. Na ścieżce dźwiękowej stworzonej przez geniuszy muzyki do gier, Granta Kirkhope'a i Davida Wise'a, znajdziesz utwór na każdą okazję — na przykład pływanie w fabryce czy skakanie po koronach drzew.