Trowzer's Top Tonic Pack - DLC
Wieelka głowa! Ten tonik sprawia, że Laylee ma komicznie powiększoną głowę. Nie wymaga kodu.
Yooka 64! Dla fanów stylu retro ten tonik będzie istnym powrotem do przeszłości! Nie zawiera sztucznych pikseli.