Yooka-Laylee
Dost ikili Yooka (yeşil olan) ve Laylee (koca burunlu esprili yarasa), kurumsal ucube Capital B ve onun dünyadaki tüm kitapları absorbe edip bir net kazanca dönüştürmeye yönelik alçak planına engel olmak için destansı bir maceraya atılırken devasa, güzel dünyaları keşfet, unutulmaz bir karakter kadrosuyla tanış (ve onları yen) ve bir kasa dolusu parlak koleksiyon eşyası topla!
Kahramanlarımız, özel hareketlerden oluşan cephaneliklerini kullanarak, her biri tuhaf karakterler, devasa bölüm sonu canavarları, maden arabası mücadeleleri, arcade oyunları, quiz yarışmaları, çok oyunculu oyunlar ve çok daha fazlası ile dolu baş döndürücü yeni dünyaların kilidini açmak ve genişletmek için kullanılan büyük ödül Pagie'lerin peşine düşüp çok çeşitli bulmacaları ve platform mücadelelerini bitirmeye çalışacaklar!
YENİ DOST İKİLİMİZLE TANIŞ: Yooka ve Laylee, platform oyunlarında eğlenmek için oluşturulmuş ve kilidi yılan satıcısı Trowzer'ın sağladığı ilave özgürlük ile açılan harika bir yetenek setine sahiptir.
KENDİ YOLUNU AÇ: Hareketleri özgürlük ile satın al ve kilidini aç, favori dünyalarını genişleterek daha da büyük, daha karmaşık oyun alanlarına dönüştür ve oyun tarzını kişiselleştirmek için özgün Tonic oynanış değiştiricileri kullan. Her oyuncu eşsiz bir deneyim yaşayacak.
MODERN ÇAĞ İÇİN BİR KOLEKSİYON OYUNU: Çift etkili Butterfly Energy veya zorlu Ghost Writers gibi, özünde oyun ilerlemesi olan parlak koleksiyon eşyalarından (ve diğer, daha değerli materyallerden) oluşan bir seti bulmaya çalış!
UNUTULMAZ BİR KADRO: Efsanevi platform oyunlarının arkasındaki sanat ve ses ekipleri tarafından hayata geçirilen ve Playtonic Universe'ün bir parçası olarak gelecekteki maceralarda yer alacak çok sayıda unutulmaz karakterle tanış (ya da onları yen). Çok çeşitli homurdanmalar, viyaklamalar ve ciyaklamalar duymaya hazır ol.
RÜYA GİBİ OYUN MÜZİKLERİ: David Wise (Donkey Kong Country) ve Grant Kirkhope (Banjo-Kazooie) bir araya gelerek melodik bir şaheser yaratıyor! Çok ciddiyiz, kulaklarının pasının silinmesine hazır ol.
DOSTUNU ÇAĞIR: Eşli modda kendi dost ikilini oluştur ve Yooka-Laylee'de maceraya birlikte atıl! İkinci bir oyuncu, özgün bir eşli oyun karakterini kontrol ederek düşmanları sersemletip Yooka ve Laylee'ye destek olabilir ve zorlu mücadelelerin üstesinden gelmelerine yardım edebilir. Birbirinizi taşımanıza gerek yok.
VE ÇOK DAHA FAZLASI: Eşsiz bölüm sonu canavarı dövüşlerini, mayın arabası mücadelelerini, retro-tastik arcade oyunlarını, quiz yarışmalarını ve 8 özgün çok oyunculu oyunu keşfet.