Youtubers Life 2
Odkrywaj NewTube City i nowe trendy, buduj nowe relacje z różnymi postaciami i prowadź swój kanał na nowe wyżyny każdego dnia!
Każdy trend to opowieść do odkrycia w NewTube City! Odkrywaj najświeższe nowości we wszystkich 3 dzielnicach. Zobacz specjalne wyzwania, sezonowe zdarzenia, sławne osoby i wiele innych rzeczy! Rozpoznaj najlepsze trendy na swój kanał, dowiedz się, dlaczego są popularne i twórz nowe treści, by mieć coraz więcej fanów i nowych możliwości!
Wejdź na drogę do sławy! Zostań mistrzem publikowanych treści: gier, pierwszych wrażeń, wywiadów, strimingów, unboxingów i innych! Publikuj to, co odkrywasz, i to, czym żyjesz, by zarobić góry kasy i rozwijać swoje zdolności tak, jak tylko Ci się podoba. Pokaż swoją wyjątkowość.
Zostań youtuberem i dołącz do społeczności na naszym serwerze Discord, by dowiedzieć się wszystkiego o grze! Bierz udział w specjalnych wydarzeniach, odkrywaj specjalne informacje, baw się z innymi graczami i korzystaj z wielu innych możliwości. To tylko jedno kliknięcie tutaj!