Youtubers Life 2
Yeni trendleri keşfetmek ve farklı karakterlerle ilişkiler kurarak kanalınızı yeni zirvelere taşımak için NewTube City'i keşfedin!
Her trend, NewTube City'de keşfedilecek bir hikaye demektir! Özel meydan okumalar, mevsimsel etkinlikler, ünlü karakterler ve daha pek çok şey ile birlikte 3 farklı mahallede popüler konuları keşfedin! Kanalınız için en iyi trendleri belirleyin, neden bu kadar popüler olduklarını öğrenin, hayran kitlenizi büyütmeye devam etmek ve olasılıklarınızı genişletmek için yeni içerikler yaratın!
Arkadaşlar, rakipler ve hatta sevgililer! Başarılı olmanıza yardımcı olacak 30'dan fazla yetenekli karakterle arkadaşlık kurun. Arkadaşlığınız geliştikçe size açılacaklar, kişisel sorunlarıyla ilgili sizden yardım isteyecekler veya size sırlarını anlatacaklar. Ağınız, net değeriniz demektir!
Bir Youtuber olun ve oyun hakkında her şeyi öğrenmek için Discord topluluk sunucumuza katılın. Tadını çıkarabileceğiniz özel etkinlikler, keşfedebileceğiniz özel bilgiler, diğer oyuncularla zaman geçirme fırsatı bir tık uzağınızda!