ZOE Begone!
ZOE Begone! is a frenetic hand-drawn bullet hell arcade shooter, blending run-and-gun mecahnics with clasic shmup action in looping arenas. Inspired by drawn-on-film animation of the 1930's - shoot, dash and pound your way through the Animator's creations.
All Zoe wants is some peace and quiet, but she's gonna have to deal with the pesky animator before she'll be able to get some rest.
Destroy the animator's tools, blast their creations to bits, collect Apples to spend on Power Ups, rack up your multiplier, and reclaim your serene surroundings to help Zoe get back to normality as fast as you can (and bag yourself a high score in the process)!
Shoot, dash and pound your way to the end of each level and take out the Animator's tools!