Pakiet Afrika Karl
Karl jest już gotowy, by podgrzać atmosferę! Każdy żołnierz czasami potrzebuje wojskowego stroju, który jest odrobinę bardziej... oddychający. Włożywszy swój ubiór z Afryki, Karl może wejść do gry w zabijanie!