Mission 5 — Alpine Blitz
Łowcy umarłych uciekli z Doliny Potępienia, ale czy przeżyją tę zupełnie nową misję kampanii Zombie Army 4? Przedrzyj się przez opanowany przez zombie pociąg wiozący cenny ładunek, ale uważaj, ponieważ upiorny zeppelin już leci, by zniszczyć tory! Dotrzesz do pobliskiego lotniska ruchu oporu, by poprosić o pomoc, czy może ta latająca groza dotrze tam pierwsza?