American Sea Captain Character
Powiedz nieumarłym stanowcze „maryNARKA”! Zjadliwy żeglarz imieniem Josiah był nieocenioną pomocą dla ruchu oporu, wysyłając żołnierzy na zuchwałe rajdy przez Morze Śródziemne. A odtąd jest też częścią włoskich oddziałów eksterminacji zombie!