Berserker Boris Outfit
Choć zwykle Borys jest spokojny i beznamiętny, niekiedy musi pokazać swoje pierwotne oblicze. Po ucieczce z gułagu do opanowanej przez zombie dziczy Borys stał się zabijającym nieumarłych barbarzyńcą, który robił wszystko, by przetrwać!