Berserker Boris Outfit
Boris genellikle vakur ve soğuk bir mizaca sahip olsa da, arada bir ilkel dürtüleri açığa çıkıyor. Zombilerle dolu vahşi doğada Gulag'tan kaçışının ardından, hayatta kalmak için her şeyi yapabilecek zombi katili bir vahşiye dönüştü!