Mission 2 - Blood Count
Blood Count is the second mission in Hell Cult, a new hair-raising three-part Zombie Army 4: Dead War campaign!
Explore a brand-new location in this terrifying mission for 1-4 players, complete with new enemies, collectibles, achievements and more! The Führer may be gone, but the Dead War rages on!