Mission 2 - Blood Count
Transylwańskie zombie? Kultyści SS? To NAJMNIEJSZE z Twoich problemów w tej zupełnie nowej misji fabularnej do Zombie Army 4.
Odkryj zupełnie nową lokację w tej przerażającej misji dla 1—4 graczy, zawierającej nowych przeciwników, przedmioty kolekcjonerskie, osiągnięcia i inne! Führer może i nie żyje, ale historia z wojną z nieumarłymi trwa!