Mission 2 - Blood Count
Blood Count, üç bölümden oluşan tüyler ürpertici Zombie Army 4: Dead War hikâyesi Hell Cult'ın ikinci görevi!
Yeni düşmanlar, başarılar ve daha fazlasıyla dolu bu 1-4 oyunculuk korkunç görevde yepyeni yerleri keşfet! Führer gitmiş olabilir ama Ölü Savaşı devam ediyor!