Blowtorch Weapon Bundle
Hell just got a little bit hotter! It’s always a good idea to have a blowtorch to hand – not only is this lightweight little burner useful for melting zombie faces, but it’ll also help you avoid a nasty surprise at the end of a crème brûlée recipe.