Blowtorch Weapon Bundle
W piekle zrobiło się odrobinę cieplej! Zawsze dobrze mieć pod ręką palnik, który przydaje się nie tylko do przypalania zombie, ale pomoże też uniknąć niemiłej niespodzianki podczas robienia crème brûlée.