Bomb Lance Shotgun Bundle
Balina göründü! Takviyeli namlusu ve önünde durulamaz güce sahip Bomb Lance aslında balina avları için geliştirilmişti. Ama zombilere karşı kullanarak eğlenemeyeceğimizi kim söyledi? Hemen kap bir tane!