Zombie Army 4: Dead War Complete Edition
Hordy Hitlera wracają w tej mrożącej krew w żyłach strzelance od twórców Sniper Elite! Odrażający okultyści, imponujące bronie oraz przerażająca nowa kampania dla 1–4 graczy w Europie lat 40.; walcz, aby ocalić ludzkość przed apokalipsą nieumarłych!