Zombie Army 4: Dead War Complete Edition
Sniper Elite'in yaratıcıları tarafından geliştirilen bu tüyler ürpertici nişancı oyununda Hitler'in sürüleri daha fazlası için geri geliyor! Zombi mahşerinden insanlığı kurtarmak için verdiğin savaşta, 1940'ların Avrupa'sında tiksindirici doğaüstü düşmanlar, destansı silahlar ve 1-4 oyuncu için hazırlanan, rahatsız edici yeni bir deneyim seni bekliyor!