Crossbow Pistol Bundle
Sometimes, all you need is something precise and powerful! The Crossbow Pistol is tiny, deadly and fires bolts so fast your enemies won’t even have time to react. For those moments where you want to smash off an enemy’s limbs, and pin them to walls!