Pakiet kusza-pistolet
Czasami potrzebujesz jedynie czegoś celnego i potężnego! Kusza-pistolet jest niewielka i zabójcza, a do tego strzela tak szybko, że przeciwnicy nie zdążą nawet zareagować. Dla tych, którzy chcą odrywać kończyny wrogów i przybijać je do ścian!