Yay Pistol Paketi
Bazen tek ihtiyacınız güçlü ve isabetli bir silahtır! Minik ve ölümcül Yay Pistol, yıldırımlarını düşmanlarının karşılık vermeye fırsat bulamayacağı kadar hızla etrafa saçar. Düşmanını açıkta bulduğun her yerinden duvara çivilemek için ideal!