Crossbow Rifle Bundle
Keskin nişancılık, ölümcül atışlar! Tatmin edici güçteki mermileriyle bu ateşli yayın her isabeti düşmanlarını geri püskürtüp yıldırım hızında oklarıyla paramparça edecek!